Duktiga jag

Det var inte kul att gå hem från skolan idag, varför? JO, därför att det var kolsvart! Lite deprimerande..BLÄ! Men självklart så är höjd punkten på dagen då man får gå hem. Direkt när jag kom hem så började jag att plugga. Duktigt va? Så nu har jag gjort klart italienska läxan som är till fredag, skönt. Har även läst lite i Popcorn.

Ingen har väl missat valet ikväll? Jag är inte särskilt insatt i vad dem står för, men jag måste nog säga att jag håller på Obama. Mesta dels för att det vore kul om en svart människa (hur ska jag formulera mig*) tog över makten.

Juste, har massa med roligheter som dyker upp framöver. Såsom foto-förfrågningar, mm! :-D Kan inte säga så mkt ännu, men ni får veta i sinom tid. Nu måste jag fortsätta läsa boken som ska vara utläst på torsdag. KRAM


Kommentarer
Postat av: Malin - Professionell Makeupartist/hårstylist...

Frågestund om skönhet, makeup och hårstyling, ställ din fråga med... =)

2008-11-05 @ 00:38:28
URL: http://malinnestor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0