MODELLER SÖKES

När jag inte fotograferar så får jag abstinens besvär. Jag älskar att fotografera! Thats it! Och som ni vet så kommer man ingen vart utan modeller(klart man kan fotografera blommor, mm. Men jag tkr det är roligast med människor). Jag har en frivillig, Emma, som jag fottat en gång. Men för att inte tråka ut henne ;-) och för att få mer inspiration och utvecklas mer så söker jag fler frivilliga modeller. Längd och utseende spelar ingen roll! Bara du tycker om att stå framför kameran eller bara vill prova på att fotograferas så har du chansen nu. Dessutom så är det gratis. Fotograferingen äger rum i Stockholm. Vill bara tillägga att jag har ingen fotostudio. Så mestadels sker fotograferingen utomhus om inget annat sägs. Om ni vill se bilder jag tagit tidigare så klicka på kategorin "pics".

OBS! Detta är ingen slags agentur eller liknande. Du är inte bunden till något. Utan det jag söker är någon som vill ställa upp på att fotograferas, en eller flera gånger.

Så om du är intresserad skicka ett mejl till;
[email protected]
Och för er som inte vet så heter jag Cecilia Stjernkvist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej =)



Bli medlem på den nya gratissidan Gratismode och samla poäng. Poängen byter du ut till presentkort på bland annat; H&M, Stadium, Åhlens, Veromoda, Guldfynd och många fler!



Bli medlem redan nu och få 50 poäng i välkomstpoäng!





http://www.gratismode.se/?c=2048

2008-11-09 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0