Ciao!

Dagen ordnade sig eftersom min älskling var så gullig och tog hand om mig<3
Nu har jag pluggat matte, lite granna i alla fall. Vi har prov imorgon och jag känner på mig att det kommer gå åt skogen. Sen har jag finslipat på mitt hyllningstal till mormor som fyller 70 år på onsdag. Har även gjort italienska glosor.

Imorgon blir det en gossig dag. Efter skolan ska Anton hjälpa mig kolla ut fina toppar, sen ska vi äta middag på Pizza hut och därefter blir det bio :-) mysigt värre <3 Ska ni göra imorgon?
killer whale i florida

Kommentarer
Postat av: Em

hihi chokerande nog ska ja spendera tid med jocke :P men ja ska lunch med min far efter skolan :P.. Måste ses tycker jag :)

2008-10-10 @ 09:56:24
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/
Postat av: Jennny

ja ska slappa! hemma för en gångs skull :) vi ses på söndag

2008-10-10 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0