civilrätt

Usch, idag har jag 4 lektioner. Jobbigt va? Saken är den att efter dem två första så har vi lunch och eftersom skolmaten saknar ämnen som gör en pigg, så somnar man på tredje lektionen. Och på fjärde lektionen är man helt död. (jag har plockat med ett äpple) Nu har jag klagat färdigt :-) På civilrätten idag ska vi lämna in reportage + ha muntlig redovisning. Jag blir alltid super duper nervös inför redovisningar. Men jag har ju gjort detta tusen gånger innan så detta bör inte vara ett hinder. Sen har vi svenska som är ett riktigt sömnpiller. Hon pratar lektionerna igenom..

Men nu ska måste jag pallra mig till bussen, vill verkligen inte, men jag måste :( pepp pepp!

Kommentarer
Postat av: jennny kusin

skola är inte roligt, idag trodde jag att jag började 8.15 men när jag kom till skolan var de två första lektionerna inställda.. missade altså en sovmorgon till halv 12!! sen hade jag lektioner till 17.15 INTE roligt :(

2008-10-07 @ 17:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0