:D

Åh, vad jag glad jag blev när jag kom hem idag och märkte att 3 pers kommenterat! :-D Inte varje dag, så tack så mkt!
Idag fick vi tillbaka vårt italienska prov, 103 poäng, vilket betyder VG- 110 var gränsen för VG, lite surt. Men jag är jätte glad att jag fick VG i alla fall, bortsett från det där förbaskade (-). Resten av dagen var lite seg, men nu är jag här iaf :-)

Tänkte tvätta av mig lite och byta om, för runt 9 har Anton spelning som jag tänkt kolla på. Ska även ta med kameraväskan. Efter det åker vi hem till mig så ska vi kolla på Saw 1. Vi har bestämt att vi ska kolla på alla Saw filmer innan vi ser 5:an som har premiär snart. Mysigt <3 Tänker nog också redigera en bild till om jag har tid.
Trevlig kväll!

glada hälsningar från mig och Frida i Vemdalen (gammal bild)


Kommentarer
Postat av: Em

Bra jobbat Cissi, d är ju ialf ett VG :).. Stolt över dig!

Ja e typ oxå rätt glad, kmr typ få VG eller MVG på ett matte prov :)

2008-10-18 @ 09:54:13
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0