dålig uppdatering

Sorry för dålig uppdatering! Har varit sjuk, men mår bättre nu. Och jag är nog inte den ända som tycker att det är så skönt att det är lov nu! En hel vecka som man slipper ställa klockan på ringning. Helgens planer ser ut såhär;
idag - snart ska jag & älskling åka hem till honom där vi ska spendera kvällen. Vi hade tänkt se Saw 4, sen är det bara 5:an kvar och den kommer ut i november, om jag inte minns fel.
lördag - har jag & Emma planerat en plåtning ;-) Jag är inget proffs, än :-P hihi! Jag har mycket kvar att lära, men man måste börja någon stans och nu har ju Emma ställt upp som modell :-D Hon är så fotogenisk(jag är avis :-( ), själv trivs jag bäst bakom kameran. Det kommer bli jätte skoj! Sen kanske jag träffar sötnos mot kvällen.
söndag - ska jag träffa Empa. Alltid lika mysigt :-)
vad har ni för planer? :-)


Kommentarer
Postat av: Jennyn

Guuud va skönt med lov!!

låter som en trevlig helg :) ja ska va kvar i torsby, träna och va med min älskling ^^ sen åker ja hen på söndag.. ha ett bra lov! kramar

2008-10-24 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0