fredag

Godmorgon vänner!
Idag hade jag absolut ingen lust att kliva upp från sängen. Men har man prov så har man prov. Känns skönt att jag få sova imorgon i alla fall. Helgens planer ser ut som sådan;
Fredagen börjar med skola, därefter måste jag leta upp en present till Empa, några förslag? sen drar jag till sundbyberg och har trevligt där. Kameran är nerpackad o klar!
lördagen har vi första seriematchen. Matchen är emot Kista IBK i Kista klockan 15:00. Är taggad som bara den och redo för storstryk! ;-) Nedå, vi ska ju vinna alllla matcher denna gång.
Söndagen är inplanerad som shoppa-dagen. Jag vill åka och kolla på nytt objektiv till min Nikon D40. Har frågat Hanna och har fått ett tips på ett bra objektiv. Sen har jag inget mer planerat men det kommer väl.
<33333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0