godisdagen

Vad händer idag?
Själv så hade jag tänkt klippa mig idag. Jag har nästan blivit blond i topparna pga att dem är så slitna :/ jag har bara lite ångest över min lugg. Just nu är den jätte lång för att jag valde att spara ut den. Men jag vet inte vad jag ska göra med den, den hänger bara där och ser allmänt tråkig ut :-P Samtidigt vet jag inte om jag vågar klippa sne-lugg igen..hmm, dilemma. Vad tycker ni?

Ni får veta när jag kommer tillbaka. Nu måste vi dra, kram på er!
Haha, snygg bild Anton gjort va?


Kommentarer
Postat av: Em

hahaha sexigt, nej du ja vill oxå ha ny frisyr har tröttnat på min! men ja måste typ oxå klippa topparna så mitt hår växer snabbare :P



Ett förslag, kolla runt lite på olika frisyrer som du känner att du skulle vilja ha, lix eprementera lite.. Det är ju ändå bara hår och det växer ju ut sen ;)

2008-10-18 @ 15:57:08
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0