halloween tema

Dålig uppdatering, jag vet, men helgen blev inte som väntat och vad mer kan jag säga?
Ikväll ska jag & Anton på bio, vi ska se "Låt den rätte komma in". Ska bli mysigt! Synd bara att jag inte läst boken innan. Imorgon hade vi tänkt ha en "plåtning" i halloween tema! :) Kul va! Längtar redan och planerar för fullt. Så ni lär se bilder inom kort. Ska ni göra i helgen?

Haha, hittade denna härliga bild från Åre i somras. Sexiga jag i täten, Ludde, Daniel, Pappa & Alex. Saknar busungen Daniel :-( Jag är ju hans bästaste storasyster :-) Känns så trist att jag missar så mkt...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fan.. Var det sådär tragiskt vädret var under sommaren 2008? :O :P

2008-11-02 @ 19:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0