happy

Cissi är glad. Cissi är glad för att hon kanske har hittat en medryttarhäst! :-D yay!

Men nu mina vänner hade jag tänkt hoppa i säng. Ska upp tidigt imorgon, ingen sovmorgon på måndagar. Men jag slutar super tidigt så det funkar för mig! Efter skolan imorgon så ska jag hem och plugga. På tisdag ska nämligen intervjuen vara färdigskriven som ett reportage och muntlig redovisning. Sen klockan 19:30 ska jag kolla på när Anton har konsert med orkestern. Dem ska spela alla låtar dem spelade i Grekland. God natt på er!

en hälsning till min sötnos;
Jag älskar dig över allt annat på denna jord <3 Du är min styrka och utan dig skulle jag inte klara dagen. Det ska vara vi, föralltid <3 För det mår vi båda bäst av och det känns som det absolut rätta <3 Vi mot världen älskling <3

Du är värd att dö för
Ni kan skratta om ni vill
Håna oss
Vi rör oss
Ni står still



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0