Helgen

Fredag - Jag och Anton åkte in till stan efter skolan. För min skull så gick vi runt och tittade i butiker, hittade en jätte söt tröja! Sen såg vi på bio, Mirrors såg vi. Fy vad jag blev skrämd, haha! Hoppade minst 10 gånger. Efter det åkte vi hem till mig och sov <3
Lördag - Efter vi vaknat till åkte vi in till stan igen, idag för att jag skulle få köpa objektivet och kameraväskan. Jag är jätte nöjd med båda :-) Såhär såg dem ut; Sen åkte jag hem till pappa. Lekte lite med Daniel, sen kom Anton och då åkte hela gänget till Sickla för att bowla och äta middag. Discobowling ;-)
 

Söndag - Jag och Anton vaknade upp hos honom. Vid 11-tiden åkte jag hem till mamma för att duscha och göra mig iordning. Sen drog vi till Uppsala för att fira mormor som fyller 70 år på onsdag. Det var jätte mysigt och trevligt!
när jag kommer hem ska ni få bilder från helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0