irriterad

Jag är inte på humör idag. Det finns så knäppa, dumma och o-tänkande människor här i världen. De gör mig så sur! Och bara för det så går det ut på min sötnos :-( vilket inte alls är meningen. Dagen var bra tills dessa människor dök upp. Min redovisning gick super, fick bra respons. Mattelektionen lika tråkig som vanligt. Och simningen var något utöver det vanliga, rätt jobbigt må jag säga.

Just nu sitter jag här hos Anton. Vi tog en tupplur men jag blir bara för trött om jag sover för länge. Försöker få Anton att kliva ner därifrån nu, men det är inte så lätt. Ska ni göra ikväll? Vet ni om något bra program går? Har ingen aning faktist.

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0