kommentarer

Men hörri ni! Va dåligt det är med kommentarer :-( Om jag nu skriver till er och försöker skriva så intressant som möjligt, så vill jag gärna ha respons i form av kommentarer. Jag lägger ner en del tid, tro det eller ej :-P Men men, nog om detta!

Idag hade vi beep-test på idrotten. Som vanligt är jag inte nöjd med resultatet. Däremot kände jag mig nöjd med plankan, kräktes nästan efteråt. Efter idrotten fick jag byta om snabbt för att möta min mamma som insisterade på att följa med till utvecklingssamtalet. Fråga mig inte varför, för det är ju inte så att hon behöver oroa sig? Hehe, aja. Hon blev nog lite illa till mods när jag sa att dem som satt utanför dörren var mina klasskamrater. Då undrade hon om hon var den ända föräldern som följde med på utvecklingssamtal. Som svar fick hon ett starkt ja. Skit samma, min mamma är den bästa och det visar bara att hon bryr sig <3

Ville lägga in denna fina bild på sötaste älskling från lördags <333 Älskar dig över allt annat <333 Du & jag föralltid!

Kommentarer
Postat av: Empa

ja får själv sällan kommentarer men ja skriver ändå för ja vet att få läser :)

2008-10-16 @ 10:55:09
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0