min dag

Jag mår bäst. Jag mår prima. Jag skrattar av glädje. Det rusar glädje runt i hela kroppen. Jag kan knappt prata för jag är så upprymd. Inget kan få mig att må dåligt nu. Jag skuttar av glädje. Dansar mellan moln. Livet är som en dans.

...jag önskar livet vore som en dans iaf.

Imorgon ska jag dra till sundbyberg för att fira Empa. Hon blir hela 17 år på söndag, stor flicka ;-) Så planerna för morgondagen är att Empa ska bli äggad, stackarn. Hon planerar även att kasta på mig men förhoppningsvis kommer jag undan (A). Irina & Rickard är dem gästerna jag känner, resten är Jockes vänner. Så det ska bli trevligt! :-) Ska försöka komma ihåg kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0