Nya forum

Nu har vi varit och handlat lite i Nacka forum. Det har kommit jätte många nya bra butiker! :-)
Vi handlade DVD skivor, nya bläckpatroner, ny hemtelefon & jag köpte även 10 A4 fotopapper. Ska ju fota Emma & Danny på torsdag och om dem hittar nån favorit som dem gillar super duper mkt så kan jag skriva ut i A4 storlek :-) Har även fått äran att fotografera på Emmas lillebror Hannes dop :-D Blev jätte glad när hon frågade, samtidigt jätte nervös. Det ska bli super kul! Tänkte även då att man kan skriva ut ett foto i A4 format på tex Hannes :-) Han är bara för söt! :-) Juste ja, klippte mig idag. Det blev lite för kort men är ändå nöjd, hatar när mitt hår är slitet för det blir som ett stort fågelbo. Jag skojar inte. Tänkte vara lite social nu, men ha en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: emma

hihi, det kommer gå bra på dopet :) you're great! puss kompis

2008-10-27 @ 18:56:27
URL: http://emmakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0