plugg

Nu har jag pluggat ända sedan jag kom hem, nästan i alla fall (A) om man räknar bort alla gånger jag små ätit. Är man hungrig så är man. right?

Strax ska jag iväg för att kolla när Anton spelar med orkestern. Min mamma skulle kanske med, får se hur det blir för just nu ska hon och bror iväg för att kolla moppen som han typ krockade med idag. Suck, moppar är livsfarliga! Säger jag som själv haft en och nästan råckat mosa både mig och Elli. Men men, är det is på vägen är det som gjort för att välta :-) höhö. Trevlig kväll på er!
kommentera,
kommentera,
kommentera,
kommentera,
kommentera, tack


Kommentarer
Postat av: Empa

Hahha nu kommenterar ja nått bara för att du skrev d på ditt inlägg.. Btw, märkte din mamma nått föresten i fredags när du kom hem?

2008-10-07 @ 08:19:49
URL: http://emtheemoangel.webblogg.se/
Postat av: cecilia

svar till dig empa bara för att jag inte kmr in på din blogg;

nope, she didn't. inte vad jag vet iaf :) tack sötis <3

2008-10-07 @ 08:40:28
URL: http://ohcecilia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj, gjorde han illa sej? hoppas allt är bra me dej :D kram

2008-10-07 @ 14:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0