träningsvärk

Förutom att det är jätte dåligt väder ute så har jag världens träningsvärk. I hela kroppen typ! Men man får väl stå sitt kast om man glömmer att stretcha efteråt. Idag hade jag i alla fall tänkt träna. För det kan vara rätt skönt att få röra på kroppen när man har träningsvärk. Step hade jag tänkt pröva :-)

Juste, igår när jag kom hem från matchen märkte jag att det var poliser nedanför huset.
När min bror sedan kom hem sa han att det stod 3 polisbilar utanför våran port och dem hade sagt något i stil med "genomsöka skogen". Skogen där jag gått promenader med lilla Charlie. När Anton kom stod dem fortfarande utanför porten och pratade med någon. När jag och Anton sen skulle åka till Skogalund för att äta kebab så var det 3 polisbilar, en som kom ut ifrån skogen och 2 polishelikoptrar ovanför skogen men stora lampor på. Jag kunde inte låta bli att bli lite nervös. Tänk om det är en farlig människa i skogen liksom, glöm att jag går dit ensam :-P haha! Jag skrämmer upp mig själv jätte lätt. Ibland kan jag tro att det lurar en människa bakom varenda träd, visst är jag en fjant? :-P

Haha, undra va ni tror jag är för sorts människa egentligen?

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA, jag är exakt lika.. är vi släkt? :P

2008-10-05 @ 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0