1 år med min älskling<3


För ett år sedan, fredagen den 28/9 så träffades jag & Anton efter hans träning. Vi åkte hem till honom och där pussades vi första gången :-) Den 28:e är våran dag <3 Vi har nu varit tillsammans 1 helt år. Tiden har rusat fram. Vi har haft våra upp och nergångar som alla andra förhållanden. Men vi har aldrig glömt att vi älskar varandra oavsett <3

"Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat."

Anton är en person som är oersättlig. Bara han kan få mig att må som bäst, för han vet mig utan och innan. Han vet mina svaga och starka sidor. Han orkade kämpa för min skull när jag var nära på att ge upp allt. Utan honom känner jag mig inte hel. Jag kan fortfarande minnas första dagen i skolan då jag tittade längst bak i klassrummet och min blick fastnade på Anton. Men första gången jag verkligen fick upp ögonen för Anton var på en idrottslektion. Vi spelade fotboll och han sprang rakt in i mig så jag ramlade rätt i golvet. Efter det så blev det bara vi. Tillsammans blir vi 1 <3
Egentligen skulle jag kunna sitta och skriva om min älskling hur länge som helst, men jag känner att det är dags för att avrunda innan ni tröttnar på att läsa ;-)

Jag älskar dig Anton Hans Gabrielson.
Du är min värld, min luft, mitt allt <3 framtiden är vår.
Din Cecilia Linnéa Stjernkvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0