a scoula

excuse me för dålig uppdatering.
Jag har varit sjuk de senaste dagarna, förkyld som sjutton och halsont. Men det börjar gå över nu, förhoppningsvis :-) Måste ju hinna träna upp konditionen. Så typiskt att man ska bli sjuk när man börjar komma nån vart med träningen. Aja, så är livet! Idag börjar jag 9.55 och har bara en lektion (?) Halva klassen ska till hovrätten så då får vi arbeta på egen hand med intervjuerna. Känns som denna vecka har varit väldigt slapp. Idag åker Charlie hem till sig :-( Hela familjen kommer sakna honom. Fast samtidigt har jag insett att jag inte vill ha en hund, för mycket ansvar. Men en katt i framtiden kanske? ;-) Hihi. Eller en häst? Haha.

Önsketänkande..appropå hästarna så börjar jag få abstinens besvär :-( saknar dem livliga krabaterna hur mycket som helst! Så synd att ridskoleavgiften har blivit ännu dyrare. Dessutom tar alla häst ägare ca 1000 kr för att man ska vara medryttare. Om man köper en häst så är det meningen att man ska ha råd att betala för den och dessutom är det dem som behöver hjälp, sjukt att dem kan ta så mycket betalt då!?!?! Men den 28:e har mamma bokat in oss + Lilian på en islandshäst tur! :-D (nybörjar tur för mammas skull ;-)) Ska bli jätte mysigt! Försökte övertala Anton också men han vägrar.

Nu ska jag börja packa ihop. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0