alltid så ska något gå fel

Dagen har varit helt underbar - tills, jag och anton kliver av bussen för att gå hem till mig. När vi gått halva ser jag att han inte håller i påsen med mina presenter. Vad är fel? JO, mina presenter är kvar på bussen :'( Buhu. Vi har åkte runt i hela Sverige känns det som för att leta efter den där påsen. Dem hade stängt hittegods luckan så vi måste vänta tills imorgon. Åh, alltid ska något gå fel. j*vla förbaskade skit.

Snart ska vi iaf äta middag, spaghetti med köttfärsås blir det. Sen får vi självklart prinsesstårta och jag får öppna resterande presenter :-D kan skriva ett inlägg sen om vad jag fått för nåt. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: J

FY vad hemskt !!!! :o hoppas du hittar dom!

2008-09-24 @ 22:50:33
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0