Fredag

Tack och lov för att det närmar sig helgen!
Denna vecka har varit krävande, men varje gång jag kommit hem har en glad charlie stått där :) Nu ska jag iväg till skolan för att gå på italienskan. Därefter ska jag till samhällskunskapen för att ta materialet som dem ska arbeta med. Sen när det är klart drar jag hem och går ut med Charlie. För sen ska vi på en litterär promenad. Får se om jag kanske träffar Empa efteråt :) Skulle va mysigt! Vi har mycket att prata igenom. Nej nu måste jag skynda mig!
Kram

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Beror på om man vill skriva som dom säger det i usa eller inte också?;) Då den dagen heter nine-eleven och jag tycker det låter bättre. Men annars är det rätt det du skriver;)

2008-09-12 @ 13:48:23
URL: http://fisk33n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0