godis helg

Det är verkligen inte bra för mig att vara sjuk. Då börjar jag tröst äta massa onyttigheter så nu har jag hamnat i det dåliga träsket igen! Det är ju så när man är beroende. Ett snedsteg och du är på fel bana igen. Så imorgon måste jag bli nyttig igen och börja träna. Hur jobbigt det än är. Men det är bra för hälsan och plånboken, så varför inte?

Nu sitter jag här själv, Anton åkte hem för 1 ½ timma sen. Jag undrar hur det kommer gå att somna ikväll. Mörkret har jag aldrig trivts i, dessutom skrämmer jag upp mig själv hela tiden. En riktig fegis är vad jag är :-) Men det går nog bra, har ju tvn annars, hihi! Imorgon börjar jag 8.20 med bild och slutar vid 13.20 :-) jätte skönt med en lugn dag.
Ska ni göra i veckan?

Kommentarer
Postat av: Empa

under veckan ska ja bli utbränd pga att ja ska upp kl 6 3 dagar i rad och sluta halv fem två dagar.. ingen härlig vecka dirket >.<

2008-09-22 @ 10:33:42
URL: http://emtheemoangel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0