Hovrätten

Idag har jag bara en lektion och det är historia b :-) för efter det ska vi med halva klassen till hovrätten! Har aldrig varit varken där eller tingsrätten. Så det ska bli intressant. För er som undrar så går jag i en klass med inriktningen juridik. Gruppen som gick igår hade lyssnat på olaga hot.

Igår köpte jag en jätte söt termosmugg på Åhlens, den var prissänkt och jag har alltid velat haft en. Så nu är den påfylld med kaffe latte :-) mums! Ni kan få en bild i eftermiddag. Juste ja, idag ska jag och älskling fortsätta jakten på presenterna. Hans mamma var jätte snäll igår och åkte till Gustavsberg för att kolla där. Så synd att sånt här ska hända..blir så ledsen när jag tänker på allt jobb Anton lagt ner och pengar! BLÄÄÄÄÄ

Näe, nu måste jag gå. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0