ingen träning

När jag blev väckt av Charlie imorse upptäckte jag att min hals gjorde ont. Smittan som gått runt till alla i klassen har även nått mig, fan också! Jag som hade planerat träning. Det kanske var därför jag var helt trött i kroppen igår, kände mig inte alls på humör. Förhoppningsvis hjälper Echinagard (dem smackar BLÄ) men dem ska tydligen fungera bra :)

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, förutom att jag ska titta på några hårprodukter. Sen får jag väl ta det lugnt så jag blir frisk..hate being sick! Ska nog hoppa in i duschen nu, see ya!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åå :( krya på dej kusin!! kramar från någon som vet hur de e å va sjuk.. ^^

2008-09-13 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0