islandshäst

Jag, mamma & Lillian var till Beatelund idag för att rida islandshäst tur. Det var skitkul! :-D Eftersom vi hade blivit en för mycket fick jag rida ledarens ena häst. Det var en ära, hon hade inte låtit någon annan förutom hennes dotter rida honom. Inte ens någon i stallet hade ridit honom. Han är en tävlingshäst och man får jobba mkt med bakbenen för att han ska få en ren tölt. Men det gick jätte bra och fick många komplimanger :-) Hihi. Underbart att vara tillbaka i sadeln igen <3
Här är några bilder:
Ari, hästen som jag red.


Mamma med sin häst


Jag med ledarens två hästar. Ari till höger <3


Kommentarer
Postat av: charlotte

gud vilka söta :)

2008-09-29 @ 23:22:36
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0