jag önskar jag bara kunde radera allt

Om en timme ska jag iväg på innebandyträning. Vi börjar tidigare för på söndag är vår första match. Hjälp säger jag. Vi ska möta Odelberg/Gustavsberg IBK, förhoppningsvis så är dem lika dåliga som oss (A). Bara för det så började jag tänka på helgen. Har inga direkta planer. Förut pratade Emma om bio på söndagen, men jag vet inte hur det blir med den nu..?

Aj, min rygg gör så j*vla ont!!! :( Sen känns det som jag har tusen tankar och känslor och jag vet inte hur jag ska känna mig. Den senaste månaden har det hänt så mycket att jag tappat räkningen. Önskar jag bara slapp allt det där och levde på som vanligt utan massa annat som störde. Och om 14 dagar fyller jag år..inget jag ser fram emot direkt. Varför? Jo, därför att just nu har jag ingen aning om vart jag står överhuvudtaget, jag har tappat greppet helt enkelt. Alla säger olika och jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra. Inget kommer bli sig likt.

Förlåt för att jag klagar så mkt, men det är ingen annan som orkar lyssna ;) Kram

Kommentarer
Postat av: Empo

Joooo jag orkar lyssna! ring mig, skriv t mig eller messa vad som helst ja orkar lyssan

2008-09-11 @ 12:28:01
URL: http://emtheemoangel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0