Magrutor (?)

Var nyss ute och sprang en runda i skogen. Ansträngde mig inte så mycket som jag borde gjort, men jag tror jag måste ta det lite lugnt med min kropp. Har aldrig tränat så här flitigt förut så den lär väl strejka om jag tar i för hårt. Men jag märker att träningen ger resultat. Särskilt på magen, nästan magrutor ;) Haha! Näe, inte riktigt. Dessutom är det inge snyggt med magrutor på en tjej.. men vältränad mage är aldrig fel! Nu ska jag hoppa in i duschen sen tänkte jag prova en ansiktsmask. Återkommer med resultatet :)

Resten av dagen vet jag ej. Tänkte kanske åka till Sickla för att kolla på skorna. Sen hade Emma lämnat en kommentar här om att hon kanske hade planer för mig ikväll. Tror det handlar om en viss kille, eller? ;) Hehe. aja, nu väntar duschen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0