min dag

har varit sådär. Jag hoppas allt blir bra snart, just nu känns allt skit. Spelar ingen roll vad jag gör, allt blir bara fel.
När jag kom hem idag väntade en glad charlie. Vi tog en lång promenix. Hade med mig en boll som han tycker om att leka med så den fick han springa efter :) Nu håller han på att busa med mamma. Så söt! :)
Imorgon börjar jag tidigt. Italienska som första lektion, noll motivation. Efter det har vi samhällskunskap som jag måste gå tidigare ifrån så jag hinner få ut Charlie på en promenad eftersom vi ska på en litterär promenad med klassen som sista lektion. Vi ska gå i Hennings fotspår, ni vet "mina drömmars stad"?

Och sen väntar helgen. Ska bli skönt. Försöker planera in massa saker att göra. Hade tänkt träna, sen ska jag nog träffa Empa, blir kanske bio med Emma & co (?) och sen får jag se om jag och Jonas ska hitta på nåt. Helgens match blev inställd eftersom Robban tyckte den låg för nära eftersom vi precis börjat träna. Jag som var taggad på att spela match..aja! Nu ska jag äta middag, morsning korsning!

Kommentarer
Postat av: Jeenny

hoppas allt blir bra snart! :) jag tänker på dej <3

2008-09-11 @ 19:16:03
Postat av: Empa

Synd att det inte blev något i fredags.

Lider med dig, gick ni Hennings fotspår igen, stackare! Mins när vi gick den mää Dickus! Hemskt hemskt

2008-09-15 @ 11:58:05
URL: http://emtheemoangel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0