Natti natti

Fikan blev inte av och inte heller bion. Men det kanske finns planer för bio i helgen som kommer. Och på tisdag kommer sötaste CHARLIE hit! :D Emmas hund. Ska bli jätte mysigt. Han kommer bli bortskämd ;) På söndag är vår första seriematch! Hjälp säger jag. Jag har i alla fall byggt upp min kondition lite granna. Onsdagens träning kommer vara riktigt krävande..som tur va har vi 92orna iår.

Nu tänkte jag hoppa i säng och få min välförtjänade skönhetssömn. Veckan som gått har varit upp och ner. Är glad att den är över. Önskar bara att allt kunde bli bra igen. Just nu är det alltid nåt som gnager i mig. Men det gäller att se det positiva, eller hur Emma? ;) Som avslut på veckan får ni en gammal supersnygg (not) bild på mig.
GOD NATT SÖTNOSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0