Nu mår cissi bättre

Åkte hem till Anton igår så nu mår jag mkt bättre <3
Hihi, igår hände något hemskt :-P Jag hade nämligen bett anton att möta mig vid bussen. Men bussen var ca 10 minuter försenad. Så när jag kliver av bussen och börjar gå mot antons hus så ser jag ingen Anton. Så jag tar upp min mobil och där ser jag att han skickat ett sms "Behöver jag möta dig nu?:-P". Jag blir sur eftersom han hade lovat. Men jag fortsätter gå mot hans hus. Det är kolsvart runt omkring och jag är omringad av stora buskar. Alla som känner mig vet att jag inte gillar mörker och skrämmer upp mig själv. Rätt som det är så prasslar det på vänster sida och ut hoppar en stor man (anton alltså) jag skriker som fan :-P Haha! Asså, jag höll på att svimma. Jag trodde ärligt talat att jag skulle dö, blev så j*vla rädd!!! Usch säger jag..

Men nu till något bra :-) Presenterna från Anton kom aldrig tillbaks.. men igår fick jag nya presenter :-) Jätte fina saker! Dels ett jätte sött silver armband från Anton, kan lägga in ett foto sen och så fick jag en handkräm + nagelfil + franskt manikyr (märket TRIND) från Antons familj. Verkligen jätte fina saker! :-D

Om en timma ska jag åka till pappa. Där bjuds det på tårta :-) Sen i eftermiddag så kommer kusinerna på middag. Ska bli jätte trevligt. Verkar som vi blir ett stort sällskap :-)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)

2008-09-27 @ 20:19:27
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0