stort tomrum

Pratade med mamma för ett tag sen. De hade sol och värme. Skulle gärna kunna åka utomlands nu mot vintern, men det blir nog en skidsemester istället. Men det är härligt de med :-) Åkte aldirg förra året, valde ju bort alperna mot anton, haha! Känner mig som en bortskämd unge och jag skäms.. När man har läst Fogelströms böcker så är det lätt hänt att man får skuldkänslor.

Det närmar sig den 24:e ;-) På onsdag smäller det. 17 år är ju inget speciellt nummer, men man är 1 år närmare döden, eller hur vare? :-P Däremot blir jag myndig nästa år, yay! Då flyttar jag hemifrån, höhö. Och inga studielån eller något sånt...önsketänkande. Nä, jag måste ta tag i jobbletandet. Tänkte gå ner till mataffärena här och lämna mitt CV. Känns som alla har ett jobb förutom jag. Man kommer inte så långt på studiebidraget direkt. Dessutom kom jag fram till att alla augusti pengar försvann till mat, från och med nu har anton och jag sagt att vi ska äta varenda lunch i skolan. Även onsdagar (fisk-dagen). Nu ska jag vara social :-) kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0