tråkigare får man leta efter

Slutade vid 13:20. Rätt skönt eftersom jag haft en jätte jobbig magvärk hela dan. Däremot är det inte lika kul att komma hem och inte ha något att göra. Men jag har städat lite, smällt i mig choklad och tittat på tv. Måste städa bort det mesta i mitt rum så inte lilla charlie gör sig illa. Emma med familj kommer och lämnar honom här imorgon eftermiddag :) Förhoppningsvis lär han trivas här. Och imorgon väntar en lååång skoldag, slutar inte förrens 16:30. Nu hade jag tänkt plugga, bäst att göra allt nu så blir det mindre sen. Resten av kvällen är obestämd. Kanske ska ta igen ett snack med X. Haha, eller hur var det nu Sara? ;) (ursäkta, ni som inte hänger med på vad jag snackar om). Aja, back to action. <3


Kommentarer
Postat av: emma

Bra att du gör det Charlievänligt :D

2008-09-08 @ 19:38:59
URL: http://fjeril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0